سایت معرفی محصول sofbox

سود شما در تخصص ماس

سایت معرفی محصول sofbox - RobinCode.ir

سایت معرفی محصول sofbox

تعداد بازدید : 464

تعداد دانلود : 0

Sofbox - Software Responsive HTML5 Template - 1

wp angular react vue Sofbox - Software Responsive HTML5 Template - 1 # # Sofbox - Software Responsive HTML5 Template - 2 

Sofbox - قالب HTML5 پاسخگو نرم افزار - قالب های سایت فناوری
پیش نمایش زنده
Sofbox - قالب HTML5 پاسخگو نرم افزار - 1

wp angular react vue Sofbox - Software Responsive HTML5 Template - 1 # # Sofbox - Software Responsive HTML5 Template - 2 Sofbox - Software Responsive HTML5 Template - 3 Sofbox - Software Responsive HTML5 Template - 4

Sofbox یک قالب شیک، تمیز و قدرتمند Saas، WebApp، نرم افزار صفحه فرود است. با عناصر UI/UX مدرن و خیره کننده، این الگو یک بسته عالی برای هر یک از پروژه های وب شما است.

ما اخیراً پنج صفحه فرود درخشان را اضافه کرده‌ایم - نرم‌افزار بازاریابی ایمیل (برای رابط نرم‌افزاری فوق‌العاده)، بازاریابی آنلاین (برای آژانس‌ها/کارگران آزاد یا شرکت‌هایی که به صورت آنلاین یا دیجیتالی بازاریابی می‌کنند)، یک صفحه‌ساز، یک آژانس/شرکت مدیریت پروژه و یک شرکت عالی صفحه فرود ساس. با بسیاری از پیش ساخته های آینده، طراحی هماهنگ و ظاهر فوق العاده تمیز Sofbox باعث می شود که وب سایت شما زیبا و ظریف به نظر برسد. این الگو به طور یکپارچه روی تمام مرورگرهای وب، تبلت ها و گوشی های اصلی کار می کند.

چه خبر؟

شما یک اسلایدر انقلاب دریافت می کنید. این ویرایشگر بصری، کشیدن و رها کردن به شما امکان می‌دهد داستان‌های خود را در کمترین زمان بیان کنید! و حتی مهم نیست که بازدیدکننده شما صفحه را روی دسکتاپ یا موبایل یا هر دستگاه دیگری تماشا کند! فقط محتوا و تصاویر برنامه وب خود را جایگزین کنید و آماده کار هستید. به سادگی طرحی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد، بخش ها، سرصفحه ها، لغزنده ها، رنگ ها را سفارشی کنید، از عناصر مفید از پیش ساخته شده انتخاب کنید.

هر صفحه کاملاً واکنش‌گرا و آماده شبکیه است و باعث می‌شود آثار شما در هر دستگاهی زیبا به نظر برسد.

Sofbox - Software Responsive HTML5 Template - 3

قیمت دلاری : 22 $
قیمت : 12500 تومان